Кошик
214 відгуків
-15% на Бойлери Ariston. Промокод: teplo | (098) 710 97 75Детальніше...
+380 (98) 710-97-75
+380 (66) 101-28-06
02000, вул.Олеся Бердника, Станкозавод, Корпус N, Київ, Україна
ТеплоDім - Народний гіпермаркет.
Залишити відгук

Гарантія/Повернення

Умови Повернення та Обміну.
Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Відповідно до статті 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар, який не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо).
Виняток
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). З актуальним вичерпним переліком можна ознайомитись за посиланням.

ТОВАРИ БЕЗ ПРАВА НА ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ

  • Час повернення товару минув (14 днів із моменту отримання товару).
  • Товар був у використанні, був відсутній товарний вигляд, порушена цілісність упаковки.
  • У ході перевірки товару було виявлено докази того, що вони намагалися робити розтин, ремонтувати його.
  • Відсутня документ, що підтверджує наявність товарів, гарантійного талону чи повної комплектації товару.

- Терміни повернення
1. Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
2. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Гарантія
1. На всю продукцію на сайті поширюється офіційна гарантія від виробника.
2. На запчастини 6 місяців (за умови, що заміну запчастини здійснював офіційний сервісний центр)

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ВИПАДКАХ:

  • Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання чи транспортування товару, що ви бачите у супровідних документах (інструкції).
  • Наявність механічних або інших ушкоджень (починання рідини, потрапляння всередину приладу чужих предметів тощо), що виникли через недбале використання покупцем або третьою особою.
  • Некваліфіковані ремонти або несанкціоновані виробники конструктивних чи схемних змін.
  • Коли порушуються норми живлення, телекомунікаційних та кабельних мереж, систем газо- та водопостачання.
  • Неправильне встановлення та з'єднання виробів.
  • Інші заходи, передбачені законодавством та гарантійним талоном техніки споживача.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner